Životní styl

Ceny červených kšiltovek závratně rostou

Krátce poté, co hnutí ANO spustilo ostrou část kampaně před volbami do Evropského parlamentu, zachvátila celou Českou republiku červenočepicová mánie. Počet prodaných kšiltovek denně roste geometrickou řadou. Situace dospěla tak daleko, že ani největší tuzemský eshop alza.cz nemá v nabídce byť jedinou červenou čepici, která se mezitím díky strmě rostoucí ceně, viz obrázek, stala symbolem společenského postavení. Česká národní banka dokonce zavedla RedCap Index, neboť žádný z existujících indikátorů nedokáže popsat dynamiku prodejů.

Změna ve složení piva - zlevnění na obzoru

Překonání teplotních rekordů v letošním roce sebou přineslo problémy s nedostatkem vody na všech úrovních. Zatímco vltavská kaskáda má vody dost, a slouží primárně pro výrobu elektřiny, v některých oblastech došlo k zavedení pravidel a limitů pro užívání a spotřebu vody. Ministři si ale naštěstí dostatečně uvědomují celoeunijní rozsah této záležitosti. A jednají.

Prodej tankového piva

Vedení ministerstva obrany a armády dlouhodobě analyzuje možnosti, jak efektivně investovat do armády v rozsahu 2 % HDP jak to vyžaduje NATO a nejnověji prezident Trump. Velení armády chce každým projektem dokázat, že se nejedná o zelené mozky a že celospolečenský přínos bude zaznamenán i v době hlubokého míru.

Internetový prodej nových aut přes internet

Špitali si o tom zatím pouze vrabci v Mladé Boleslavi, Wolfsburgu a Nošovicích. Prodej nových aut přes internet se dostává do nové fáze, která zcela jistě změní poměr sil na trhu nejen v Českém republice.

Domácí Škoda není obecně vnímána jako velký inovátor. Vše přichází opatrně, s posvěcením koncernového vedení, které s péčí zkušeného bonzaisty pečlivě přistřihává křidélka. Škodovka však prostřednictvím tiskového mluvčího Gustava Nafťáka informovala o inovativním projektu totálního konfigurátoru vozu.